➕ اکثر ما، بیمه تأمین اجتماعی داریم و بعد از ٣٠ سال کار، بعد و از بازنشستگیمون، سازمان تأمین اجتماعی بهمون یک حقوق بسیار ناچیز وزارت کاری پرداخت میکنه، که کفاف زندگی یک بازنشسته با داشتن عروس، داماد، نوه و... را قطعاً نمیده.


😥 بنابراین، فرد بعد از بازنشستگی، بجای استراحت، تفریح، ایرانگردی، جهانگردی و...، مجبوره دوباره کار کنه تا گذران زندگی کنه. شما خودتون چقدر بازنشسته دیدید، که یا تو آژانس و یا با تاکسی مسافرکشی میکنن؟!، یا تو همون شغل قبلیشون کار میکنند (که با توجه به بازار کار امروزه کشورمون، شاید همینم به آیندگان نرسه).



📆 این سرنوشت اکثر ماهاست. اما چاره کار چیه؟! چرا حقوق بازنشستگی بیمه تأمین اجتماعی اینقدر ناچیزه؟!


➕ جواب👇👇👇

🌻 بخش بسیار زیادی از درآمدها، و حق بیمه های دریافتی سازمان تأمین اجتماعی، صرف دارو، هزینه پزشکان، بیماران و بیمارستانها میشه، و طبیعتاً باقیمانده بسیار ناچیزی از اون، برای حقوق بازنشستگی ذخیره میشه. بنابراین، حقوق بازنشستگیش اینقدر ناچیزه.


🌻 اما در بیمه عمر و تأمین آتیه، تقریباً تمام حق بیمه های پرداختی شما برای خودتون سرمایه گذاری میشه و طبیعتاً حقوق بازنشستگیش حداقل ٣ برابر حقوق بیمه تأمین اجتماعیه.



➕ نتیجه:👇👇👇

🌻 هر ایرانی باید، علاوه بر بیمه تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی، یک بیمه عمر و تأمین آتیه نیز برای بازنشستگیش داشته باشه، تا مجبور نباشه بعد از بازنشستگی، دنبال شغل دیگری باشه...


➕ در هر سنی هستید، به فکر داشتن این بیمه نامه برای خود و تک تک اعضای خانواده تان باشید. بهترین هدیه برای عزیزانمان، یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است.